fredag 14 augusti 2009

Nu har det varit lite tyst från mig igen... Började denna veckan med att vara sjuk 3 dagar. har legat helt utslagen i min säng och önskat att jag vore död... men eftersom jag nu är vuxen bestämde jag mig för att stanna henna från jobbet en extra dag, mycket bra Malin för idag mår du mycket mycket bättre och förkyldningen är nästan borta nu. I onsdags och i torsdags var jag hos Maria och pluggade vi har börjat skriva på våran hem uppgift som vi har till nästa kurstillfälle. Men efter att har varit ute och gått med hundarna på tippen var vi alla döda så det blev inte så mycket skrivet igår. Får se om vi får gjort någonting idag men jag tror inte det. Men efter jobbet ska jag åka ut till henne med båda hundarna eftersom pappa ska segla upp till tjörn om några timmar och kommer inte hem för ens på söndag. Får se hur Tilly sköter sig med de andra hundarna det är ju inte helt säkert att det går smärtfritt... Just nu sitter jag på mitt jobb och har inget att göra behöver inte laga mat förrän vid 14, 14.30 men jag hade tänkt att försöka skriva klart om hund sjukdomarna som ska redovisas någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar