tisdag 7 juli 2009

En så kallad fortsättning

Så kom jag äntligen iväg till SATS, de var jätte seriösa och det känns jätte bra även om det kostar multum att träna där... Men innan jag kom dit ringde Elin jag mötte upp henne på torget för jg skulle på banken innan och presis när vi träffats utanför kommer en utav hennes kompisar ut som jag hmm har råkat ha ihop det med, det kommer ta länge innan jag kan släppa detta möte. Det såg ut som han sett ett spöke stackarn, han blev så chokad att jag var tvungen att gå där ifrån för annars hade jag vikt mig dubbel av skratt. Iof gjorde jag det inne på banken men gud, jag hade verkligen krossat hans hjärta. Haha.

Nu har jag varit ute och tränat med min prinsessa Ella. Inte för att det gick så över väldigat bra men jag håller på att lära in upp, ner, under och över. Sen friskade vi upp minnen på stanna kvar, stanna under gång och hit. Det gick jätte bra faktiskt.

Nu ska jag snart gå ut och gå med Elin och Stella det ska bli roligt, ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar